torsdag 18 juli 2013

Youtubekanaler jag prenumererar på

Jag ser en hel del på Youtube och för att slippa leta efter nya klipp prenumererar jag på flera kanaler. Här har ni en lista på några av mina prenumerationer:

Felicia Days kanal. Här kommer bland annat en av mina favoritshower "Tabletop" med Wil Weaton men även en massa andra roliga och intressanta klipp som Co-optitude där Felicia spelar gamla konsollspel i 2 player läge med sin bror.



Detta är en skön kanal med massor av nördiga klipp. Bland annat COPS - Skyrim.


En kanal som lägger upp trailers för kommande filmer, shower och recensioner. Gillar man film rekommenderas denna kanal varmt.



En kanal som främst handlar om Cosplay. De har nu börjat samarbeta med "The Nerdist" så jag är osäker på hur aktiv den här kanalen kommer att vara framöver.



Mycket bra kanal om man är intresserad av brädspel. Thomas "ConraDrago" Engström recenserar nya bräd och kortspel mes jämn takt. Det är genom denna kanal jag fick upp ögonens för Game of Thrones Living Card Game mfl.

Conan O'brians kanal. Massor av roliga klipp från hans show. Behöver inte säga mer.



E av mina favorit indiebrottare är Colt Canana. Detta är hans kanal där han varje vecka lägger upp nya och jätteroliga klipp.



Skaparna av EvE onlines kanal. Här lägger de upp intressanta klipp och snygga promovideos i för kommande expansioner.




Vilka är era favoritkanaler? Skriv gärna en kommentar.


1 kommentar:

  1. Starcraft 2 med Starcraft profilen Day9

    http://www.youtube.com/user/day9tv

    Skön satir/rant med David Mitchell

    http://www.youtube.com/channel/UCtxNu_ADBcbujQh-s9OBFvQ

    Lär dig något nytt(nästan) varje dag

    http://www.youtube.com/channel/UC6107grRI4m0o2-emgoDnAA

    SvaraRadera