måndag 14 april 2014

Warhammer 40k: Tale of X Gamers - Del 5 - Saker händer

Efter att ha ledsnat lite på att måla Space marines så gav jag mig på den andra delen av månadens mål; en grupp scouts.

Jag har alltid gillat att måla scouts. Massor av roligt gear att måla, ansikten men även rustning. Rustningen målade jag på samma sätt som på marinsoldaterna. Jag valde att göra en mörbrun uniform för dem att ha under rustningen då det såg snyggast ut. Utrustningsfickorna blev gråa och jag tycker att färgerna passar jättebra tillsammans.

Nedan ser ni några bilder på scoutsen samt två 360 graders filmer. Scouten med hvy boltern saknar transfers men Sergeanten är faktiskt helt klar.  Komemr med ett nytt inlägg med bättre bilder inom ett par dagar när hela squaden är färdig.









Fortsättning följer...

PS.

Glöm inte att följa bloggen på facebook, Twitter och Instagra´m. Där lägger jag upp bilder, filmer som inte kommer med här. Sök på "Kryokinesi" så hittar du den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar